mandag den 6. februar 2012

Nyt arbejde....ny hverdag

Så er den nye hverdag i fuld gang. Startede på mit nye arbejde i onsdag, og synes vi er ved at finde en rytme nu. Tror jeg bliver glad for mit nye job, de tog godt imod mig, og synes jeg så småt er ved at finde ud af rutinerne. Xenia har også taget det pænt, at hun nu er den første der møder i børnehaven, men hun er godt nok træt om aftenen.......hun sover senest kl 19....hvilket er helt mærkeligt. Det ender med at jeg når alle mine småprojekter, når man pludselig får en hel aften forærende ;-) Min sidste fridag inden job start, brugte jeg i genbrugsen (igen, igen) og kom hjem med disse Bjørn Wiinblad platter:Sjovt som man kan ændre smag. Mine forældre har dem også hængende, og synes de var SÅ grimme da jeg boede hjemme.....nu elsker jeg dem bare :-)
Weekenden bød på absolut ingenting.....hvilket passede os fint, ovenpå den nye hverdag. Xenia brugte en masse tid på at lege med sine ting, og fandt også på at bamserne skulle i skole.....og hun selv var selvfølgelig bus-chaufføren :-)

Fredag aften var Martin til fest på Østre skole, og mens jeg ventede på at skulle afhente ham og Mathias, havde jeg besøg af Nanna og Janni. Til den lejlighed bagte jeg en sirupskage, og vi hyggede med den, samt slik og sodavand. Lørdag mens Martin var i svømmehallen, bagte Xenia og jeg fastelavnsboller :-)
Nu kalder en ny uge.....håber den bliver lige så god som den sidste :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar