tirsdag den 15. maj 2012

Mors dag :-)

 Ja det har jo været mors dag, og det indbragte jo denne fine kurv, som mine skønne drenge selv har udvalgt ;-) Og så var de endda så søde at slå min græsplæne også......because i´m worth it ;-) Billedet ovenover har jeg fået af en god ven. Elsker farverne og det barnlige udtryk....lige til at blive glad i låget af :-)
 Og så har jeg fundet disse fine krukker til min samling. De pynter gevaldigt, og nu er samlingen snart komplet....i hvert fald som jeg ønsker den, for der fåes maaaaange flere end dem jeg allerede har. Må tage et billede af dem alle ved lejlighed
 Symaskinen har kastet lidt nyt tøj efter Xenia....sommerbukser......
 Almindelige bukser.......
 og en sommerkjole....nu mangler vi bare sommervejret ;-)
 Og damen kan sjovt nok ikke prøve tøj og stå stille samtidig.....en lille dans i nye bukser ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar