mandag den 3. december 2012

Mere køkkengejl....og ny seng og sokker til Xenia

 Her var den reol ting der skulle males

Og her er resultatet......hængt op og det hele ;-)
Er i gang med disse rammer, som skal op over emhætten.....med nogle billeder af ungerne :-)
 Her er min før så rodede krog....det er den stadig, mangler at finde noget hylde-værk til alle mine kogebøger.
 Og så har Frk. Xenia fået nye seng......halvhøj, så hun kan få alle hendes dukkevogne osv. til at stå inde under.......her er Kate og Harly i gang med samle-processen.....
 og her sover min lille nisse trygt og godt :-)
 Har meldt mig til en krea-pakke-kalender her på nettet, og modtog lørdag disse skønne sokker til frk. Xenia. Perfekt størrelse, og farverne er lige i frøkenens øje, så tusind tak til den søde jubii-nisse der har sendt - og ikke mindst - brugt strikke-tid på disse :-)
Så mangler jeg jo bare at få kreeret mine gaver færdig og afsendt.......der kommer billeder når de er afskibet :-)

1 kommentar: