torsdag den 22. december 2011

Må jeg præsentere.....vores blog - om livet på Kristiansgade 32.

Tænkte det kunne være rart med et sted hvor familie og venner kunne følge med, uden at skulle spammes alt for meget på facebook ;-) Nu kan man så selv vælge til og fra.

Som en start kan jeg jo præsentere jer for Frk. Xenia.....som jeg kom til at prale med på jobbet i dag, om hvordan hun hele to nætter i træk har sovet i egen seng. Da jeg kom hjem fra arbejde for en halv time siden så hendes seng dog sådan her ud:

Min ser til gengæld sådan her ud ;-)

Men mit praleri var dog berettiget, hun har i dag for første gang i 6 uger vinket til mor henne i børnehaven UDEN at en voksen skulle med.....se det var flot :-) Og hun var skam også selv temmelig stolt. Dog pointerede hun flere gange at i morgen skal hun ikke vinke selv......der holder vi nemlig fri :-)

Og så har jeg gjort et kup (synes jeg selv) Fandt dette spejl i genbrugsen til den nette sum af 10 kroner. Nu skal jeg bare have malet træet rødt......
.......og herefter have den brune bagbeklædning dækket med dette fine tapet :-)
Og så kan prinsessen rigtig smukkesere sig ved eget spejl :-) Dog når den ikke at blive færdig til jul, men en nytårsgave er vel også okay???

Nu må vi hellere gå til ro.....i morgen byder på en masse kogen risengrød, indpakning af de sidste gaver, samt jule-æbleskive-gavebytning hos Kate og Oliver. Se det bliver en dejlig dag :-) Tror dog kun det bliver mor der går til ro nu. Teenageren har nemlig lige startet en film op, så han er nok ikke til at drive i seng før den er slut ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar