søndag den 17. juni 2012

Arbejdsdag

 Ved et tilfælde havde jeg mit kamera i tasken i dag, da jeg var på arbejde, så tænkte at jeg lige kunne knipse et par billeder af min dagligdag :-) Herover et typisk pålægsfad og nedenunder et fad med æg, som de også får hver dag.
 Hønsesalat lavet af gårsdagens kyllinge-rest
 Og samlet står her hele aften-forplejningen klar til at blive kørt på køl
 Og sådan ser smørrebrøds-afdelingen ud når jeg har ryddet op ;-)
 Herunder vores kip-gryder....de er aldrig i brug i weekenderne
 Komfur og pande, bagved bage-bordet

 Den varme afdeling......læg mærke til hvor pænt der ser ud (man må jo hellere rydde op, når fotografen nærmer sig ;-)) Og grunden til ryddeligheden er nok mest at dagens middag står i ovnen ;-)

 Og her er opvasken.....

 Varmevognene står klar
 Blommer til morgendagens dessert - Katrine blommekage :-)
 Findus til dem der har tygge-synkebesvær

 Og her er så det kaos jeg har lavet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar