torsdag den 14. juni 2012

Store oprydningsdag

 Mine purløg er gået i blomst......så vi kunne jo lige så godt tage dem med inde og nyde dem lidt :-)

Og så startede jeg i weekenden mit projekt "ryd kælderen". Altså ikke som i alt skal væk, men bare som i alt overflødigt skal væk ;-) Og der blev fundet RIGTIG meget skrammel, og har kørt i fast pendul-fart til lossepladsen, med det meste.......resten kom i genbrug :-) Og når man nu kører til lossepladsen mange gange, så kan man ikke undgå at møde disse skønne lupiner. Og trods mangel på saks, kom der et bundt med mig hjem.....så kan vi gå og nyde dem også :-)
 Xenia er et heldigt barn.....for hun har en mor der ikke er ret god til at smide noget ud, og under min kælder-oprydning fandt jeg dette skønne te-stel, som jeg legede med som barn - i dag var det Xenia der holdt te-selskab for bamserne :-)
 Der var også disse ting i æsken - og jeg ved at min stor pige vil passe godt på det for mig :-)
 I morgen får hun denne æske......der har vi nemlig tid til at lege med det. Håber hun kan få lige så mange skønne timer ud af den som jeg har haft :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar