fredag den 15. juni 2012

Lego og telthygge

 I dag var så dagen hvor vi skulle bygge lego-hus fra da mor var dreng. Det fylder lidt på stuegulvet men fint blev det :-) Og barnet var optaget af det........lige indtil der skete ting og sager i haven ;-)
 For Martin og Ole skal overnatte her i nat :-)
 Og det er ikke som i de gode gamle dage med lommelygter og spøgelses-historier.....nej, nej der blev trukket ledninger og slæbt ud af elektronik, så man kan spille playstation og computer......så nu kan jeg "kalde" via facebook når maden er klar ;-)

 Og Xenia fik tiden til at gå med at plukke disse smukke blomster til mor :-)
 I dag da jeg var på lossepladsen for sidste gang (i denne omgang ;-)) fandt jeg denne fine kande i containeren. Jamen hvad sker der for folk??!! Den har ikke engang så meget som en ridse!!! Hvis du ikke selv kan bruge den, så kør den dog i genbrug. Nå, men det kan vise sig at være mit held at nogen bare smed den til højre, for tror umiddelbart at den er en slags "tvilling" til mit eget stel....og så er den faktisk penge værd ;-) Må sætte min lid til at google ved det :-)
Og nu må jeg vist hellere ud at kigge til torsken i ovnen. I morgen står den på arbejde for mit vedkommende, og hvis vejret er okay, når jeg kommer hjem, må vi hellere køre til loppemarked i Karup :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar