mandag den 18. juni 2012

Fridag med frk. Xenia :-)

 Hvad er bedre at bruge en fridag på end en tur i byen ;-) Xenia var i hvert fald helt med på idéen og først gik turen i jysk, hvor damen fik nye undertrøjer samt forme til sandkassen.
 Og af årsager jeg ikke kender den dybe mening med, ender vi sjovt nok altid i genbrugsen ;-) Xenia fik 5 nye bøger og et Bamse og Kylling puslespil.
 Lidt nyt til sandkassen, til den nette sum af 7 kr. ;-)
 Ny sommerkjole, så mangler vi bare vejret - elsker bare køkkentern :-)
 Og Xenia har bare et eller andet med huse....så dette fine eksemplar måtte selvfølgelig med hjem :-)
 Og lidt mere til sandkassen....denne gang til 15 kr. ;-)
 Lagen, fine borter på håndklæder og et enkelt pude-betræk som jeg vil trylle med
 Gummistøvler til mor......godt køb, for fik brug for dem senere ;-)
 Efter frokost gik vi i haven og pustede sæbebobler :-)







 Herefter var vi en tur på biblioteket og låne bøger, og da vi kom ud stod det ned i stænger :-/ og vi var selvfølgelig afsted uden paraply. Så vi hoppede ind i den nærmeste genbrug efter lidt ly ;-) Fandt mere sengetøj og en dug, samt fine mellemlægsservietter. Så min fridag i morgen står vist i kreativitetens tegn :-)
 Og til sidst fine underkopper som mine chili-planter skal stå på :-)
Da vi kom hjem, skyndte jeg mig at hoppe i mine nye gummistøvler, så jeg kunne rydde væk ude i haven inden det hele druknede. Nu sidder Xenia og hygger med Cirkeline film, mens jeg lurer efter inspiration i de sy-blade jeg lånte på biblioteket. Sådan kan en regnvejrsdag også bruges :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar