søndag den 26. august 2012

Oprydning i det der næsten ikke kan ryddes op i......

 Lørdag brugte jeg det meste af eftermiddagen på at få styr på mit "hobbyrum". Den slags tager jo som bekendt tid, så det blev da søndag inden jeg blev færdig ;-) Xenia skulle over middag ud til bedste-veninden og lege, og hendes fravær udnyttede jeg til at få syet et nyt betræk til strygebrædtet. Det gamle var grimt og temmelig mørt ( jeg fik fint mønster på alt mit strygetøj fra jern-skellettet nedenunder ;-)) så jeg fandt min gamle yndlings-dug frem og noget pladevat, så nu kan jeg igen stryge glat :-)
 Fik også beklædt nogle tidskrift-dimser, så nu er der styr på diverse udklip

 Og så har jeg været igennem samtlige kasser, og sorteret og smidt ud, så nu er der styr på alt ;-) Glæder mig helt til min fridag på onsdag - nu er der nemlig overblik til at kunne kreere noget :-)


1 kommentar:

  1. Dejligt at få ryddet op. Det kan godt være svært at sortere og smide ud, men det gør bare glæden ved at lave noget efterfølgende endnu større ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet