tirsdag den 7. august 2012

Hvad skete der lige der???

 4 ugers ferie, forsvundet ud i den blå luft!!! Det gik pænt stærkt må jeg sige. Nå, men vi er vendt tilbage til dagligdagen og det er også dejligt. Xenia nyder at være i børnehaven igen, sammen med vennerne, og jeg nyder at få voksen-snak i ørerne igen ;-) Ferien gik med afslapning på højeste plan, kombineret med udflugter og besøg hos venner og familie. Kreativiteten har stået lidt stille, men har da fået produceret en masse tebreve-kort, og mit projekt patchwork-tæppe skrider frem :-)
 Mandag, da vi kom hjem efter første dag ude i virkligheden, skulle vi bage kager. Xenia er mester i udrulningens kunst og også i sjove "jeg stiller mig an" udtryk ;-)

 Og det resulterede i disse fine smiley-kager :-)
 Og når man vågner halvt op fra en drøm, og bare mangler sin tomat.....ja så må man jo have den og sove med ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar